Holaaaaaaaaaaa! Em dic Adria i visc a Lleida, aquest es el meu Blog, aqui podreu trobar trballs meus de Socials! Espero que hos agradi el Blog i que hos serveixi per aprendre!!!! Adeu!!
dilluns, 5 de desembre del 2016
dijous, 24 de novembre del 2016
QUADERN D'APRENENTATGE
Que he apres?
1-He aprés a representar les coses amb dibuixos.
2-He aprés perque cada 4 anys hi ha un dia mes, perque no son 24h., sino 23h. 56min. i 4 segons. Que es van acumulant i fan un dia mes.
3-He aprés a fer problemes d’hores.
-Com ho he fet?
1-He respost les preguntes.
2-Les he compartit amb el companys per Drive o Gmail.
3-He escollit una pregunta,la que més m’agradat /interesat.
4-L’he representat en un paper.
5-La he explicat als altres companys de classe amb els meus companys del grup.
dijous, 17 de novembre del 2016
ACTIVITAT 6: ANEM DE VIATGE
6.-Observa el mapa mundi i pensa't el recorregut de 5 paisos o ciutats de diferents continents on t'agradaria anar de viatge.
Europa: Regne Unit- Londres
A Londres, tenen la mateixa hora, el mateix fus horari
La estacio actual estardor
Esta a l'hemisferi Nord
El motiu pel qual l'escollit, es perque es molt bonic i la gent es molt amable.
Asia: Japó- Tokyo
A Japo, hi han 5 fusos horaris mes
L'estacio actual es hivern
Esta a l'hemisferi Nord
El motiu pel qual l'escollit, es perque el pais d'on es l'anime i el manga son de japo, i m'agrada molt tambe per la modernitat.
America: Estats Units- Washington DC
A Washington DC, hi han 5 fusos horaris menos
Ara estan a la primavera.
Esta a l'hemisferi Nord
M'agradaria viatjar a Washington DC perque es la capital d'Estats Units i tambe perque te mols llocs turistcs
Africa: Egipte-El Cairo
A El Cairo hi ha un fus horari
L'estacio actual es tardor.
Esta a l'hemisferi Sud
M'agradaria viatgar a El Cairo, perque sembla una ciutat bastant gran, turistica, moderna i bonica.
Oceania: Australia-Canberra
A Canberra, hi ha 5 fusos horaris mes
L'estacio actual es tardor
Esta a l'hemisferi Sud
M'agrdaria anar perque es una ciutat molt gran i moderna, i a mes te un turisme molt bo
dijous, 10 de novembre del 2016
Presentacio
Com ho presentarem?
f. Tinc un bitllet d’avió que surt a les 9 del matí. de BARCELONA, i arriba a les 13 hores a NOVA YORK. Com pot ser si la durada del vol es de 9 hores?
1.- agafarie un mapa mundi.
2.- senyalarie els fussos i posarie els numeros de les hores.
3.- en el mapa, marcarie Barcelona i Nova York i contarie els fussos. Despres sumarie l'hora de sortida (9 a.m) amb les hores de vol (9+9=18). Despres resto els fusso de diferencia que he contat (5) i ho he restat de 18 (18-5=13) que es l'hora d'arribada del vol.
Com ho he fet i Que he apres
-Com ho he fet?
1-He respost les preguntes.
2-Les he compartit amb el companys per Drive o Gmail.
3-He escollit una pregunta,la que més m’ha agradat /interesat.
4-L’he representat en un paper.
5-La he explicat als altres companys de classe amb els meus companys del grup.
-Que he aprés?
1-He aprés a representar les coses amb dibuixos.
2-He aprés coses que no sabia, com per exemple: perque cada 4 anys hi ha un dia mes.
3-He aprés a fer problemes d’hores.
dilluns, 7 de novembre del 2016
RETO DEL UNIVERSO
a. Per que el dia te 24h?
Perque aixo es el que tarda la Terra aproximadament en fer el seu moviment de rotacio.
b. Per que TENIM DIA I NIT? Per que a l'estiu el dia dura mes i a l'hivern menys?
Perque al fer el moviment de rotacio, a un hemisferi li dona llum i a l’altre no. Les estacions canvien dependent de la quantitat de la llum solar que arribe a la Terra mentres gira al voltant del sol.
c. Per que el mes de febrer cada 4 anys te 29 dies?
Cada 4 anys s’afegeix un dia mes al mes de Febrer per ajustar i equilibrar l’any cronologic amb el any tropic.
Cronologic: Representa el temps de la cronologia
Tropic:Ubicacio geografica
d. Investiga quina temperatura fa actualment a la Rep. de Sud-Africa. Eplica't amb un dibuix.
Argentina (Buenos Aires): 211 ºC Lleida: 5 ºC.
Perque a Buenos Aires, dona mes el Sol i es la primavera, i a Lleida, no dona tant i es la tardor
e. Investiga quina es la zona del planeta mes freda? Per que?
El Pol Sud. Perque al Pol Sud no li dona tant el Sol i per aixo es mes fred.
f. Tinc un bitllet d’avio que surt a les 9 del mati de BARCELONA, i arriba a les 13 hores a NOVA YORK. Com pot ser si la durada del vol es de 9 hores?
9+9=18h. 18-5(fusos)=13h. El vol surt a les 9 a.m., s’hi hi ha 9h. de viatge, seran 18h. pero resten 5h. perque
pasen per 5 fusos horaris, es a dir que travessen 5 fusos per arribar a les 13h.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)


