dimarts, 13 de juny del 2017

ACTIVITAT FINAL- QAP

Que he apres?
He apres moltes coses, coses noves que no sabia de l'univers, tambe coordenades que no sabia res abans del tema, tambe parts/funcions de la litosfera, de l'hidrosfera m'ha fet veure que l'aigua es molt important i per ultim de l'atmosfera he apres tot perque no sabia res d'aquest tema i ara crec que ho domino be.

Per que em serveix?
El temari d'aquest curs jo crec que es important el tema de les coordenades ja que es important per la vida ja que si alguna vegada et perds. El tema de l'atmosfera tambe es important, perque si vols anar de viatge o de excursio pots mirar un mapa isobaric i saber si ploura.

Nota que em mereixo. Per que?
Jo crec que la nota que em mereixo es un nou o un deu, ja que durant tot el curs ho he fet tot be crec, sempre he fet els deures, a les proves tambe ho feia be, la meva actitud ha sigut bo, encara que agunes vegades he parlat amb els companys, pero per lo altre jo crec que be. Crec que podria millorar la decoracio de fons (apartats, disseny...) pero els continguts els tinc be i tinc una insignia dels continguts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada